lördag 15 augusti 2009

sitter

Hos min syster. Äter lite godis. Va å titta när Vickan spela match idag.:) Superbra spelade dom i första halvlek. Dom spela bra i andra halvlek med, men första va otroligt bra. Oturligt nog förlorade dom, men dom borde ha vunnit, spela så fruktansvärt bra! Stör mig dock på föräldrar som tar detta så otroligt på allvar å står å skriker som fan på barnen. Man ska peppa dom, men nånstans går de förlångt. Dom är bara 9-10år. Jaja.


Va o titta på Sommar med Göran igår. OTROLIGT bra! Måste ses...!!!!!!


Jaha, nehe. Nu ska jag slänga mig i soffan.:)



Avslutar med denna bild på min gudfar o gudmor. Hans-Olov. Saknad kommer du att vara. Men nu får du träffa pappa igen. Käfta med honom. Så nu vet jag att ni har det bra, när ni är tillsammans igen.

Inga kommentarer: