onsdag 5 augusti 2009

Så har man jobbat en natt till,.. Gick bra.:) men idag är jag trött. Fy fan. Sov illa som fan..:/ Blä. Men men. Kan juh inte somna om heller, när jag måste gå hem vid 7. Då hinner man juh vakna till.. Lika bra kanske. Ska jobba ute på golfen vid 15 idag.:) Men i morrn är jag ledig. NICE!

Har köpt nya glasögon. Igår. Får dom om en vecka. Optikern sa att jag måste ha mina glasögon på mig större delen av dygnet nu. Tjoho. För har tydligen ett ganska stort brytningsfel på vänster öga. Märktes bra igår, när jag gjorde undersökningen. Att bara få använda vänster öga, gör så att bokstäverna blir halva. Mittendelen försvinner för mig. Helt sjukt. Haha. Tur att jag har 2ögon att glutta med.;) Ska bli spännande att se världen med bra ögon sen.;) Visst, jag har glasögon nu med, men jag använder dom inte, för jag trivs inte i dom. Men nu har jag verkligen fastnat för ett par, riktigt diskreta. Men en sak måste jag säga. FY FAN va de är dyrt. Men men. Synsam köpte jag dom på. Får juh delbetala, så det är så det får bli, tills jag känner att jag har betalt av brorsorna deras pengar, å sen kan jag betala av resten på glasögonen månaden efter. De är juh inte nån ränta på dom, så..

Jaja, nu fixar jag frulle. Ägg o majonäsmacka. Finns de nått godare? Svårt att tro.:) Ikväll kommer Sandra hem. Trevligt.:D

Inga kommentarer: