fredag 11 september 2009

detta är mitt tvåhundraetttonde inlägg.

Så de så.;) 201 inlägg, på ett år... Det är ganska mycket, men inte varje dag.:) Nu har jag precis tagit mig en dusch. Nu sitter jag i soffan hos syster, en sista kväll:) Sen så flyttar jag... Så då blir de nog(om jag inte skriver nått i skolan) ett uppehåll på ca 2veckor här. För jag blir utan internet. Ringde t Telia igår, men då kunde dom inte hjälpa mig, så ringde idag igen.. Så på tisdag nästa vecka får jag mitt hemnummer till nya lägenheten, och sen tar de 8dar innan internetet kommer.

Va och titta på lägenheten idag. Den e superduperfin.:) Bara badrummet som inte är de, resten är nyrenoverat. Badrummet luktar fortfarande skit, så får väl se om de försvinner, eller om jag måste ta upp det med hyresvärden. Människan som bodde där innan mig har nämligen rökt inne i lägenheten, därför dom renovera den åt mig, men inte badrummet då. Men badrummet luktar oxå rök, så jaa, jag vet inte. Får väl se hur de slutar. De e juh inte direkt så att dom kanske kan renovera det bara därför, men nått måste dom juh göra för att få bort lukten tycker jag..

I förrigår pratade jag med min gudmor. Lite jobbigt, men väldigt skönt samtigt. Jag ska åka och hälsa på henne nån dag, titta på kort på pappa och Hans-Olov, prata och gråta. Tror att båda vi skulle må bra av det.

Nu är iaf världens bästa Johan på väg ner till vadstena.:D Hörde ni, östergötland får finbesök.:D Och Erkan längtar inte de minsta.:P Eller jo, massa!. Tycker om när syskonen(och mamma, även när mina vänner) kommer ner och hälsar på. Familjen är det viktigaste, så har det alltid varit, och kommer fortsätta vara. Nu ska jag bara försöka få ner Per och Lars oxå, det skulle vara skoj. Men verkar tyvärr vara näst intill omöjligt. Men men. Nån dag så.:)

Sen har Camilla lovat att komma ner, hon har tvingat Henrik att köra, så de hoppas jag blir av snart. Skulle vara sjukt skoj.:D Man skrattar med den flickan kan jag lova.:D <3

jaja, nu ska jag fortsätta vänta.. Dagen blir så lång när man väntar.....

5 kommentarer:

Camilla sa...

"Man skrattar med den flickan?" Tack för komplimangen. =D Senaste dygnet har jag fått 3 komplimanger.

Jimmy på jobbet sa att jag borde färga håret en nyans mörkare, för att passa min vackra ögon.

Robin på jobbet sa att han fick exemplarisk hjälp av mig, och nu menar du att jag är rolig också.
Man tackar, man tackar.

Henke har klipp sig, btw. Så nu behöver tygindustrin inte lida mer av finanskrisen. Dem kan göra massor med tyg av den kardade ullen Henkes frisör gett dem...

Och du vännen, ett tips, det heter tvåhundraFÖRSTA...:p

Rut sa...

Hoppas att du kommer trivas i den nya lägenheten! Jag måste komma ner snart jag med så jag får spana in den =D

Erika Carlsson sa...

Camilla: Jag vet, men jag ville skriva de på mitt sätt.;)

Rut: jaaa de får du göra..:D

Camilla sa...

Erikas sätt. Hihi. Du borde tatuera "My way or the highway"

Morrhan hälsar till Hubbe!!

Anonym sa...

TvåhundraFÖRSTA inlägg.

Samt om det hade varit ettonde så är det med 2st T, inte tre. Nu ska jag läsa resten :D puss