tisdag 29 september 2009

på skolan

Är jag idag.. Läser lite, försöker hitta teorier som stämmer ihop med våran emperi.. Går bra.:) Rätt segt bara.

Gårdagens kväll gick bra, roligt.:D Sen fick jag ett sms som gjorde mig glad..:D Tackar.

Har kommit fram till att FB är en bra uppfinning.:P Har fått kontakt med ett antal kusiner från pappas sida. Otroligt kul, kanske skulle kunna få till en släktträff, så att man får träffa dessa människor, som man har en knytning till, men aldrig har träffat.

Nu ska jag fortsätta plugget.

25dar kvar innan jag kommer upp t Delsbo. Längtar som TUUUUUUSAN.:D

2 kommentarer:

mamma sa...

kul att ni har hittat kusiner. hoppas ni ska träffas. ha en bra kväll. själv ska jag träffa moster siv om en stund

Erika Carlsson sa...

Tack. Hoppas ni får det trevligt. Jag har varit och tränat, så nu är jag helt slut. :)