tisdag 8 september 2009

nu känns det

Att skolan har startat igen, med grupparbeten och allt som hör där till. Men det är skoj, jag känner mig faktiskt taggad till 1000 nu. Vill att det ska bli bra. Och jag tror att de kommer bli det. Jag känner det på mig. Mitt 2009 skulle bli bra. Men eftersom de har bråkat lite med mig, så får jag väl säga: slutet av 2009 ska bli bra. Skolan ska vara bra. Grupparbeten, enskilda arbeten, ja rubbet. In i ny lägenhet, och Erika ska kämpa som tusan. Jag vet att jag kan, bara självförtroendet som inte har funnits på ett tag. Men nu känner jag, att de nog har börjat komma tillbaka. Och det känns underbart.

Och sen har jag kommit på hur min drömman ser ut. En sån där stor sak, men massa tattueringar, rakat hår och bockskägg. En sån där som ser respekt ingivande ut, men är hur snäll som helst och som är trygg i sig själv. Men tattueringarna,rakade skallen och bockskägget behövs inte, men vill att han ska se lite farlig ut, men vara snäll och trygg i sig själv. Så, vart hittar ja en sån? :P Nån som vet.. Haha.

4 kommentarer:

Camilla sa...

Jag har idag bett (läs tvingat) Henrik att köra ner till din inflyttningsfest. Återkom med datum så kommer vi. Hihihi. *saknar*

Jag tar på mig uppdraget och håller ögonen öppna efter din stora respektingivande klump. <3

Erika Carlsson sa...

Haha, det är bra. Jag återkommer.:D Eller så planerar vi in ett datum tillsammans, så du e ledig och så.;)

Gör de.:D

Saknar dig!

Camilla sa...

Är jag inte ledig det datumet du bestämmer fest då kräver jag komp eller sjukanmäler mig. Banne mig.

Erika Carlsson sa...

Haha, de låter bra.:D