fredag 4 september 2009

Jaha

Skulle upp till sthlm i helgen, men så blir det inte. är alldelles genom förkyld, så blir att ta de lugnt * 1000. Vill bli frisk...

Va och mötte mitt kontaktbarn idag på skolan, och varje gång jag är där, blir jag förvånad över hur skolbarnen beter sig. Ärligt talat. Så oförsämda mot varandra, mot lärarna, ja mot allt. Och elaka. Det va en pojke som gick förbi ett gäng 8:or, som säkert tillhör dom "coola". Iaf, dom satt å snacka om han innan han kom in, man såg honom utanför. Så säger ena av 8:orna: asså, har han en bla bla bla tröjja på sig, så klasas han som gay.. Så kommer killen in, han 8:an som hade sagt så, går fram till honom, tittar på tröjan killen har på sig, vänder sig t sina kompisar å ba: Vad va de jag sa? Han är gay...

Åååå, hade jag inte varit totalt tung i huvet hade jag nog sagt nått, men ingen idé att tjaffsa med snorungar när man knappt orkar tänka. Å inte hade de gjort saken bättre. Men jäääääävligt arg blir jag iaf. Jävla snorungar, stryk skulle dom ha. Varför kan man inte vara snälla mot varandra? Varför verkar vissa ha ett behov att trycka ner folk som redan verkar vara utstötta för? Fy fan för sånna ungar. Å sånna vuxna med för den delen, för sånna finns det många av oxå.

Jaja, nu ska jag lägga mig å vila, gör inte så mycket annat denna vecka, orken finns inte.

Inga kommentarer: