onsdag 30 september 2009

Sitter på skolan idag med.. Har letat information i massa siffror bara. intressant som tusan, jag gillar siffror.. Känner det varje gång jag ska undersöka siffrorna. Att det är rätt grej för mig.:D Underbart. Och varje gång jag känner så, så är jag väldigt glad över att jag hann berätta för pappa att jag byte utbildning. Han vet vad jag gör. Det känns bra.:)


Chefen ringde i morse med. Fråga om jag kunde jobba på fredag, men jag sa att jag skulle bort. Och jag ska ju jobba dygn på lördag med. Men tydligen hade jag tackat ja till dygns jobb på fredag, men alltså.. Det stämmer inte. Jag vet att de va den 3dje, för jag är i sthlm på fredag... Men men.. Det blev att jag jobbar dag på lördag ist, sen dyng på söndag.:) Så det löste sig juh iaf.

Nu ska jag skriva ihop infon som jag fick ut av siffrorna.:)

Tjipp

Inga kommentarer: