torsdag 10 september 2009

En natt kvar.

Innan jag får min lägenhetsnyckel.:) Underbart. Sen på lördag kl 10.00 börjar flytten.:)

Fast måste säga att det är med blandade kännslor, för hur det än är. Så trivs jag väldigt bra här hos syrran. Och att alltid ha folk omkring mig. Eller, folk och folk. Familjen. Men jag flyttar inte så långt, och om jag känner min systerdotter rätt, så kan jag nog övertala henne att sova hos mig rätt ofta.;) Så.:P Jag klarar mig nog, dock har jag inte ens mina katter kvar.:( Mina små bebisar, gud va jag saknar dom. Allra helst Astrid, mitt lilla mongo, men ack så underbar.


I morgon kommer storebror ner oxå. För att hjälpa mig att flytta, så snällt.:D Mysigt å skoj ska det bli att han kommer.:D I like.

I morgon ska jag plugga hemma hos AC, blir de sista med grupparbetet, å så där. Alltid trevligt att plygga hemma hos henne.:)

2 kommentarer:

Camilla sa...

Jaaaa! Jag längtar också. Fintfintfint. Men skaffa inga fler pälsmonster innan jag hunnit besöka dig. KramKram

Erika Carlsson sa...

:D:D Vet du hur fin den e? Massa.:D Nej då, jag ska inte. Kram