måndag 28 september 2009

om någon dag borde jag få internet hem igen.

Jag kan lova att det är ganska så jätte drygt att inte ha internet hemma, men samtidigt ganska skönt. Nu sitter jag hemma hos AC, vi ska plugga. Men ack så trött jag är. Trots att det blev en nästintill nykter kryssning, så är jag brutalt trött. Men just nu så försöker jag ordna till det med kaffe.:D

Nu ska vi iaf plugga, fram till 13.00. Sen hem och baka kladdkaka, för att ikväll ska vi ha fokusgrupp. Har bjudit in ett antal personer som ska disskutera märkeskläder. Ska bli intressant att höra vad folk säger om det och sen ska vi analysera. i en 17-sidig rapport. UNDERBART:P Men de går nog.:)

Fick tillbaka gruppuppgift ett idag, och vi är nu godkända.:D Skönt.:D

Nu ska jag kolla om det finns möjlighet till att få tag i en skapligt billig biljett, buss eller tåg, hem till delsbo, så jag kan åka upp nått. Längtar nämligen som tusan...

Inga kommentarer: