söndag 8 november 2009

Bullbak

Bakat bullar har jag gjort nu, gräddade och klara för 30minuter sen. Så nu luktar de ljuvligt hemma här.:) När jag stod och baka, så kom jag å tänka på en gång, när jag bodde hemma, och hade stått å bakat sjukt mycket bullar. Skulle väl överraska mamma och pappa tror jag. När de va klart, så la jag en kökshandduk över dom å gick upp. Efter ett tag så skulle jag gå ner och fixa något, och då va alla bullar uppätna, eller halvätna. Vi hade då en katt som va galen i allt man kunde äta. Så hon hade suttit å käkat på varenda bulle, och så klart fixat så våran vovve fick smaka oxå. Teamwoork i högsta grad av Astrid och Sickan va det den gången. När jag tänker tillbaka på det nu, så skrattar jag massor. Det gjorde jag inte då.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah de va ju snällt att hunden också fick smaka ;P //Emmelie

Erika Carlsson sa...

jaa visst va de.;)