måndag 2 november 2009

Otroligt, så otroligt

UNDERBART. Satt å titta på matchen igår, när gbg gjorde första målet for svordommarna över lägenheten., Grannarna undra nog vad jag syssla med.. När AIK sen gjorde sitt första mål kom glädje tjuten... Sen när AIK´s andra mål kom, då skrek jag, hoppa upp och ner och kände mig lyckligast i världen. Så det så. GRATTIS till SM GULDET! Så vackert så vackert.

Sen vart de dans. Trevligt var de:)

Idag har jag haft tenta, tror ocu hoppas att det gick bra, nu väntar de bara 18dagars väntan... Och på fredag har jag tenta nr två. Sen nästa fredag är de tenta nummer tre. Men men. Jag hoppas, och tror på mig själv, detta ska gå bra!

Annars då? Jo, i fredags va jag på dans i parken med min syster. RIKTIGT trevligt. Lördagen tittade vi på dansbandskampen. Mysigt.

Sen har jag börja söka jobb också. I hudiksvall har jag hittat två stycken, som skulle passa mig. Nu är det bara vänta på svar om dom. Jag hoppas och vill. Och så klart, letar vidare. Jobb inom administration vill jag ha. Därför är det sånna jag söker, på ställen där jag vill bo. Tyvärr så finns det inte så många. Men men, lika bra att börja i tid, så kan ingen komma och säga att jag inte har försökt sen, om jag inte får några arbeten. För de gör jag, 8månader kvar i skolan, och jag letar jobb redan. Så det så.:)

Sen att jag har en vän, som jag skickade länk till, om jobb nr två jag hittade, också bestämmde sig för att söka det, TROTTS att jag hittar andra jobb till honom, som jag inte vill ha, gör de hela lite mer spännande, kanske kan någon av oss få komma dit på en intervju iaf, och jag hoppas så klart att det är jag.:D Jobben jag har sökt nu är: 1.ekonomiassistent på hudikvallskommun. Där har jag varit förr, där skulle jag bli överlycklig om dom tog dit mig igen. 2.Kansliassistent på frivården. Ungefär samma arbetsuppgifter. Lite mer människokontakt dock. Och det arbetet är på 100%. Det skulle jag nog inte heller gråta över om jag fick.;) Men, i dessa tider, är konkurrensen hård, jag är ung och ska inte hoppas för mycket. Men det är lättare sagt än gjort. Måste jag säga.


Nu ska jag snart ner till tvättsugan. Tända någon lampa ska jag göra med, e asmörkt här hemma just nu.

Inga kommentarer: