fredag 13 november 2009

Tentan är gjord

Och det känns bra!

Per, jag har nog pluggat tillräckligt på den här med, inte illa va? Det går framåt.;)

Helst av allt nu, hade jag velat åka hem, storstädat(det blir så förbannat rörigt varje gång jag ska ha tenta, lägger allt där jag står och tänker*tar å städar undan i morgon* men icke då!) lagt mig på soffan och inte rest mig förän på söndag. Men inte då. Jag ska sitta å läsa lite på skolan, träna basket sen hem. Kanske städa då, om jag har lust kl 20 på en fredagkväll.. Sen i morrn ska jag träffa kontaktbarnet, sen blir de att titta på dansbandskampen. HEJA HEJA! Men på söndag ska jag ta det lungt. Inte göra ett skit, gå i morgonrock hela dan. Kanske:P De märks.

Jaja, dags att göra någon nytta igen då..

Merhaba. Nasilsin? Seni özledim..

1 kommentar:

Anonym sa...

"Plugga tillräckligt" så enkelt men genialt - chansningar håller inte....å så brukar det bli extra poäng om man bladdrar på och lägger till saker som inte alls hör till frågan ;-)
Mvh Per