torsdag 19 november 2009

Ujujuj

Idag har jag varit och städat den gamla lägenheten, känns skönt att bli av med den nästa vecka.:D Jag tog dock en paus och åkte och fika med syrran.:D Trevligt.:D Sen blev de hem, fixa mat å sen in till motala och träna basket:) Det kändes superbra idag.:D Jag sa de till tränarn: idag gick det lite bättre tycker jag allt. Hon svarade: den gick inte bara lite bättre, det gick jättebra.:D Tack för det.! Sen sa hon: Erika, den 12december spelar vi hemmamatch mot flen, då vill jag att du spelar. Tjohoo.:P

Okej, jag hatar egentligen att spela matcher, eller, jag blir så jävla arg när de inte går som jag vill. Men jag blev grymt glad över att hon sa så, så det är nästan så att jag ser framemot att få spela.:D Vem vet, jag kanske gillar det mer nu än för några år sen?

Jaja, nu ska jag sova, är sjukt trött.:D Natti natt

2 kommentarer:

Anonym sa...

va kul för dig gumman, men att du är grym på basket de visste vi ju redan:) hähä, men kul att få lite uppmuntran å så:)
kraam

Erika Carlsson sa...

Ja.:D Haha, att jag är ;) Kram