söndag 8 november 2009

Farsdag

Det är det idag. Grät i morse, det väcker många känslor sånna här dagar. jag tänkte på vilka problem vi hade, varenda år när vi skulle köpa presenter till pappa. Kallingar, strumpor, nått vektyg eller en skjorta/tröja. Varenda år. haha. Men han önskade sig aldrig något annat. Och just det, skinhandskar fick han oxå, varje år skulle jag nästan kunna säga. Eftersom herrn va rätt duktig på att slarva bort dom han hade fått året innan.;)

Sen kom mamma, Charlotte, Andreas och Wille å kika på lägenheten.:) Sen ner på stan och fikade. Efter de så åkte mamma, jag å syrran in till motala, ica maxi. Köpte lite ljus, och sen baksaker. I morgon ska det bakas bullar! Vanliga och äggbullar. Frysa in. Och ta med mig till herr Hedin när vi har gruppträffar tror jag.;)

Nu har jag precis ätit, köttbullar och snabbmakaroner.;) Lyxmat.:P Men det går fort. Så har jag tänt ljus oxå. Jag har en ljus, som det står pappa på, och så står de en dikt. Det ljuset står alltid framför kortet på pappa. Har aldrig tänt de förr, men idag gjorde jag det. För idag är de pappas dag, och eftersom pappa inte finns här, så tände jag det för honom. Här hemma.

nu om en timme ska jag ner och träna med AC, sen blir de hem, ta en dusch å sen gå t syrran och kolla på Ensam mamma söker. Min tv tar juh bort 3:an för mig, och jag vill se vem alla väljer.


Just de, när vi va i motala, så läste jag på en namnpenna vad Erika står för. Det är en intellegent och uppriktig kvinna. Så nu vet vi varför jag alltid säger saker, som alla andra inte skulle säga. Det är pågrund av mitt namn, alltså så är det mamma och pappas fel, att jag är som jag är.;)

Inga kommentarer: