onsdag 11 november 2009

Tentaplugg och brödbak

Det håller jag på med nu. Egentligen skulle jag bara plugga, men hade ingen ro till det, så nu har jag bakat bröd.:) Bra, då har jag frukost i några dagar.. Och förhoppningsvis blev det gott oxå.:P det märker ja i morn.:P

Nu har jag suttit och gjort en gamal tenta, och blev chockad. Antingen kan jag faktiskt de här nu, eller så hade jag bara riktigt tur, men klarade iaf de uppgifter som jag inte har klarat förr. UNDERBART! Hoppas de håller i sig tills på fredag.:P Och att jag inte stressar upp mig.

I morrn blir de jobb på förmiddagen, i 2,5timme bara. Men de är bra, lite extra pengar säger man inte nej till. Sen är det föreläsning i skolan, om dom e lika tråkiga som förra kursen- kräks jag. Föreläsningar är bra, men man tappar intresset när läraren mal på i samma tonläge, och att det hon säger, står EXAKT ordagrant på papprena hon lägger ut.. känns som man då hellre läser papprena, och spar 2 timmar áv tristhet i sitt liv. Men, man ska väl inte vara negativ. Det kommer bli så roligt så.:)

Nya gruppen i skolan känns bra. Tror att det kan bli riktigt bra denna gång. :D Känner att jag har fått nya krafter, det känns kul. Och om jag inte skulle klara tentan på fredag(fast jag tror och hoppas och vill verkligen göra det) så får jag troligtvis skriva Buppsattsen iaf.:D Tackar!


Nu skriver Egemen till mig på FB, min alldelles underbaraste Egemen.:)
Ha en fin dag.

Inga kommentarer: