söndag 2 november 2008

God morgon?

Ne, inte det minsta faktiskt. Vaknade på helt fel sida idag, å allt känns skit. :/ Men men, förhoppningvis känns det bättre sen. Asså, jag vaknade å kännde samma sorg, som jag kände när jag fick reda på att pappa dog. Helt stört. Usch. Sånna här dagar avskyr jag. Verkligen. Och att man inte kan kontrollera när dom kommer heller, utan dem kommer när dom vill.

Hmm.. Prata med systeryster nyss, ska dit å äta sen.:) Då kanske jag blir gladare, brukar bli det av systerbarnen.:) Å Willepille ringde nyss oxå:moste ika, omma?! Jaa Wille, jag kommer sen å äter. :)

varför ska det vara så svårt med kännslor för? Först trodde jag att jag hade blivit kär i dig, sen insåg jag en dag, att så är det inte alls. Men nått är det. Men vad? Jag kan inte gå runt å känna så här, å inte veta vad det är jag känner, det är så jävla jävla jobbigt.

Hmm, jag undrar om Per kommer ner nästa helg, jag måste ringa å prata med han i veckan. Jag hoppas att han gör det. :)

Sen funderar jag på om jag ska åka t sthlm om en vecka, vara där i några dar innan nästa kurs i skolan börjar. Skulle vara skoj. Får ringa Lars å höra om jag kan bo hos han.:)

Inga kommentarer: