tisdag 18 november 2008

Ojojoj

Har tappat allt med bloggen. Beror dels på att först kom Johan å Rut ner till vadstena.. Jätte trevligt..:D Johan e bra, jag tycker om min storebror en massa. Även Rut såklart.:D Sen efter det åkte jag upp till sthlm. Träffade mina underbara storebröder Lars å Per. Jag träffade Tåbe, Ronnie( å insåg med glädje att det e min gammla vanliga Ronnie igen) Marcus å Krille. Sen så sprang jag på Mikael oxå. Gick ut å gick med honom.. Å sista dagen var jag hos Mike å åt, sedan vart det museum för våran del. Trevligt.:D Helgen som va, vart lugn. Såg på dansbandskapen å så... Å i söndags vart det kryssning.

hur va kryssningen då? Hmm.. Tråkigt måste jag nog säga. Inte alls som de brukar vara.. Lite besviken faktiskt. Men det kan bero på att vi åkte en söndag, eller att det vart storm så det inte gick å röra sig utan att rammla typ. Alla satt å försökte hålla balansen kändes det som.. Men men.:P Det blir juh kryssning på lördag oxå. Hoppas att vädret är bättre, för jävlar vad jag tänker ha kul!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kan inte misslyckas!!

Erika Carlsson sa...

ne, det e fan sant.:D