onsdag 19 november 2008

Onsdag.

Det känns som om den här veckan redan är slut. Haha. Bara för att vi ska vara i skolan halva dan i morgon, sen så måste jag göra alla uppgifter tills seminariumet på fredag. Sen på fredag börjar dagen med att vi ska göra en intervju sen blir det plugg fram tills seminariumet, sen e den dagen över...

Det känns som om det kommer bli förjävla skoj på lördag. Jag å Emma ska dansa som fan(hoppas jag, annars jävlar syrran).. Så ska det juh tydligen bli kareoke oxå,, Hahaha...Håll er så långt borta som möjligt är mitt råd till alla. Erikan kan inte ta en ton rätt nämligen, men va fan.. Lite måste man juh bjuda på.;) Right? Emma å Charlotte! jag syftar på er;)

Igår pratade jag med Per på msn, inte brorsan då, utan en kompis från söderhamn. Det va lääääääänge sen vi sågs.. Ett år sen nästan.. Från att ha träffats varje dag.. Men men.. Han frågade chans på mig.;) Tjoho..:P De ni.. Hahaha.. Ne, skämt å sido. Skulle vara skoj om han fick jobba nått här neråt. Tycker jag.

Yeye.. C ya!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ah vad kul :) ja d är troligen dig jag menar för jag tycker jag känner igen dig på din bild :)

Anonym sa...

Hmm, jag har sjungt för mycket. tror mina stämband är trasiga. ;(