måndag 24 november 2008

kryssningen

Så.. Kryssning nr 2 e över. Fy faaan så roligt jag hade.:) Trevligt folk å grejjer. Jag umgicks dock inte så mye med dom jag åkte med, men men... Roligt hade jag...


Det började på morgonen, jag å syrran hoppa på bussen. Åkte birkabussen. En trevlig busschaufför måste jag säga. Precis så som en chaffis ska vara. Jag anser att han borde börja köra vikingbussen ist.:P I linköping hoppade det på ett gäng. Trevliga personer, så det blev en rolig resa upp. Mycket skratt.:P


Träffade mamma, moster Siv, Emma å Linda i sthlm, sen kom Moster Marianne o Sture å käkade med oss, sen vart det en öl innan de va dags att kliva på båten.


Vi fixa till oss, handla å drack lite innan de va dags att gå upp å lyssna lite på date. Jag satt inte där så mycket dock, Emma å jag sprag omkring ganska mycket, å jag sprang nog runt mest. Haha.:P Träffade 3 trevliga människor som vi sen dansade ganska mycket med, å sen satt å babbla med. Trevligt. Jag måste faktiskt visa ett kort på ena killens mage, som jag tycker e rätt..
Jag vet inte vad man ska säga. :P Men jag har nog aldrig sett nått så hårigt i hela mitt liv.:P
En ganska tidig kväll blev de för mig del. Kl 4 va jagj skittrött, så då blev de sängen. Upp 9 sen på morgonen å käka frukost. Ganska pigg å inte det minsta bakis. Såååå skönt.:D
Bussresan hem va... Lite mer än det vanliga måste jag juh säga. Spännande.:P Mycket skratt på den oxå, vilket jag tycker va väldigt roligt, eftersom det går fortare då. Jag undrar vart dom personerna försvann, dom på nyköping. Vi väntar med spänning på information av Magnus.:P
Nu ska jag plugga..
C ya..

Inga kommentarer: