tisdag 4 november 2008

Hunden i trappuppgången.



Hunden som bor i min trappuppgång är helt totalt idiot. Den skäller, den morrar, å ska man gå förbi den, så hoppar den emot en. Blä! jag som e rädd för hundar, tycker att detta är väldigt jobbigt. Usch!




Tenta i morrn.. Tjoho.:D Skulle plugga idag, men sen tänkte jag: ja kommer inte lära mig nått mer idag, än va jag redan kan iaf, så jag sket it. Har varit sjukt trött på senaste tiden, så igår la jag mig innan 22, å vakna kl 11 idag. Skulle kunna ha sovit mycket längre, men men.

Hela dagen får jag faktiskt inte sova, fast det skulle behövas.




På söndag bär det av upp till sthlm. Skönt! Sthlm i 5dar.:D Då borde jag hinna träffa alla som ska träffas.:) Utan massa stress. Jag skulle vilja hälsa på Hans-Olov å Barbro oxå, men får se. Beror juh på hur Hans-Olov mår, om dom e hemma å om dom vill. Det kanske är jätte konstigt att träffa mig för dom, nu när pappa inte finns. Jag menar, pappa å Hans-Olov lärde känna varandra -63, samma år som äldsta brorsan e född.

Här är jag när jag är liten.:D

Har jag sagt att jag HATAR att jag inte kan lägga mina bilder där jag vill ha dom? SKIT blogg.:/ Jaja, hmm.. Borde knäppa kort på min köksvägg oxå, det vart super fint.:D
Yes yes. Nu ska jag plocka lite, sen klä på mig nått annat än mjukisbyxor å linne.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad gör den där dryga hunden i trapphuset (för jag antar att det är där den är och drygar sig), bor den ingenstans eller håller inte husse och matte koll på den? Lycka till på tentan imorgon!! Kram /Rut

Anonym sa...

Kanske käre kusin Stina ska komma på besök och ta i den dumma hunden:-)

Erika Carlsson sa...

Ja tack.:) ägarna verkar juh inte bry sig iaf,:/ :)

Anonym sa...

Då måste vi lösa det, kan ta i dom oxå:-)

Erika Carlsson sa...

Haha.. Ja.:D