lördag 1 november 2008

Saknar

Jag saknar känslan som jag hade med dig, när jag va på jobbet ditt å sa hejdå. När du höll i mina händer å gjorde din jäkla segerdans. Haha. Just det ögonblicket var jag superlycklig. Just det ögonblicket kommer aldrig att komma igen. Men men.

Va i motala igår, på Parken. Martinsson å jag.:) Trevligt. Sen träffa vi massa folk där med. Fasen va mye folk det var, jag blir helt yr då. Haha, å inte kunde man gå utan att folk knuffa på en. Jag träffade Lena där, så vi gick t baren å beställde. Jag hann inte så mycket mer än att få min öl, gå tillbaka dit dansen var, innan det va nån som gick in i mig, å Erika hade öl över hela sig.:P Jaja,. Smällar man får ta,.:)
Dansade inte en enda bugg lr foxtrot, men "disco" dansade jag lite. Var trevligt enda tills en motalamupp kom fram å var liiiiiiiiite jätta mye för på.:P Men men. Sen vart det slagsmål. Alla slog fan alla. En blev skallad, en fick en smäll så han slockna, en fick en flaska i huvet så blodet sprutade. Hmmm, har folk inte nå bättre för sig än att slåss? Töntigt.

Ne, nu ska jag gå t affärn, köpa chips(sånt äter jag knappt längre) å cola, sen blir det film å tenta plugg för min del, kanske lite städning oxå, det behövs;) VERKLIGEN!

Hmm. Tack för att du hörde av dig och tack för förklaringen. Det blir mycket lättare att förstå nu. Och jag "hatar" dig inte längre. Jag är fortfarande ledsen, jag vet inte om jag någon gång kommer att lita på dig. Men förlåten, till en viss del är du.

Inga kommentarer: