fredag 28 november 2008

Hemma

Hemma igen.:) Sthlm va trevligt.:) Träffa Majström, Marcus å alla:) Mina pojkar.:P


Bussresan hem gick fort. går alltid fortare när man har nån att prata med.:) Jag tycker om trevliga busschaufförer.:)


Nu håller jag på att städa. Eller, jag har städat. Bara disken kvar nu, och som tur är kan man faktiskt stänga dörren in till köket, och låtsas som ingenting. :P Hehe, ne, men jag ska diska. Fast inte idag. Jag pallar inte. Är trött.


Igår va det ett år sen min underbara bror somna in. Fy fan så fort tiden har gått. :/ Ett år. Ett svårt å tufft år. Med massa jobbiga saker som har hänt. Men.. Nu har mitt helvetesår varit. Nu ska det vända.:) Från å med nu, kommer det hända massa bra saker i mitt liv. Hoppas jag iaf.



Chris, jag saknar dig!

1 kommentar:

Charlotte sa...

Chris i ett nötskal ;)