torsdag 30 oktober 2008

:)

Idag är det torsdag, dagarna bara springer förbi...

Igår vart det mat i Motala, klyftpotatis, kött o sås(som jag inte äter, eftersom jag är en tråkig jävel å vill att maten ska vara torr). Även att jag fick grönsaker. Haha. Tack snälla du. Mr T äter inte grönsaker, så det hade jag inte förväntat mig.:) Men det va gott.:) Behövde komma hemifrån lite, annars skulle jag bara sitta hemma å tänka på min underbara Mysan som inte finns mer nu..:'(

Sen vart det tv:n. Bonde söker fru. Underbart att dom har tagit med en homosexuell man tycker jag, och hon tjejen, 21år å har köpt en egen bondgård. Så underbart.! Men så kom juh mina tankar in där, å dom delade jag gärna med mig till Tobias, som kanske inte uppskattar när jag sitter å babblar när han ser på tv, men men. Borde dom inte byta namn på programmet nu? Till typ: Bonde söker sambo? Eller varför inte bonde söker partner? Jaja, jag vet. Sak samma igentligen, men det vore lite skojjigt tycker jag.:D

Sen vart det grey´s and.... det jag inte kan stava. Underbart program, å jag längtar tills nästa avsnitt. Yes yes...

Idag har jag pluggat(lite, men iaf) sen har de inte hänt så mye mer. Ska kanske kolla vad jag ska ha för kläder på mig i morrn, om det blir så att jag å Martinsson åker t motala. Casanovas å Wahlstöms ska spela, så.:) Det vore skoj.:)

10dar utan cigg, än så länge har jag inte kännt det minsta sug efter de heller.Bra.:D

Inga kommentarer: