lördag 6 december 2008

...

Har varit på "stan" men Lotta och Wille idag. Vi tittade på tomtar och traktorer. Så Willes dag vart gjord.:P Sen va vi å fika. Alltid lika trevligt.:)

Nu e jag hemma å hämtar lite saker, ska nog sova hos syrran i natt. Ska se på DANSBANDSKAMPEN å sen nå annat, så de blir så sent annars:)

Tobias ringde idag.. Inte för att jag hörde ett skit, eftersom min telefonjävel har gått sönder! E de nån annan som har en sån otur med mobiler som jag? Så vill man ha tag i mig nu, ring hem eller skicka sms. Ring inte på mobilen!

Jaja, nu sitter han på bussen på väg hem igen. Han åker med Janne... Fusk, de vill jag oxå göra:P Jag sa åt han att fråga hur de va med katterna, men de ville han inte.. Sicken tönt.;P

Jaja, nu ska jag gå t syrran igen. Skulle bara se så att katterna mår bra å så, å det verkar dom göra så.:)

Inga kommentarer: