fredag 5 december 2008


Min prins....

Igår så satt jag och kolla igenom mina bider här på datorn. Då hittade jag denna bild. Och denna bild framkalla ett minne. Det va för ca 1,5år sen nu. Jag och Emma satt i mitt lilla hus och skulle se på film.. Men först så skulle jag gå å kissa. Så in på toaletten, ner med byxorna å så satte jag mig ner. Men när jag satte mig, så han jag skymta nått i ögonvrån, så jag ställde mig lika fort igen. Tänkte: hoppas jag såg fel. Men inte. För i min toalett, så satt det en groda.

jag flög ut ur badrummet, Emma va värre, hon flög ut från mitt hus hon.. Hahahha. Jag gick in till pappa, å de enda han sa, va: men sluta tönta dig nu, det är väl bara att ta bort den... Så jag tvinga med mig Emma ut igen, å.. Ja, jag ville juh inte röra den, så jag spolade ett par gånger.:P Å sen va den borta.

Varje gång efter den dagen, så spolade jag alltid 2gånger innan jag lyfte på toalettlocket.:P

4 kommentarer:

Charlotte sa...

Alltså, det är ju sååå roligt!!! Jag skrattar fortfarande när jag tänker på det. Jag gick aldrig mer på den toaletten, ha, ha,..

Erika Carlsson sa...

Hehe.. alltid trevligt med husdjur juh.;P

Anonym sa...

Stackars prins.

Erika Carlsson sa...

meh! jag vet inte om jag tycker att de där va så snällt.;P