söndag 14 december 2008

Hemma från sthlm igen.:) Mitt kära sthlm. Jag trivs inte att bo där, men jag älskar att hälsa på där uppe. Helgen va underbart bra. Fredagen så va jag hemma hos brorsan Per, åt, såg på tv, sov.:)

Igår, lördag allstå, så vart det: kliva upp, dricka kaffe, klä på sig, å åka in t stan. Åt gott julbord och såg på Roligt.Elakt.Akuellt... Det va väldigt trevligt. Skoj. Gör jag gärna om.:D Sen åkte jag, Johan, Rut, Emma, Lotta, mamma och Per ut till kungsängen, Lars va tråkig å stanna hos Åsa.:P Men men, De va skoj.:D Sjöng singstar, jag vann alla gånger.:P Sen gitarr Hero, skitspel.;) Sen bowling, jag vann inte på de heller, så oxå ett skitspel;) Haha.:P Ne, men trevligt som tusan. Sen sågs de på dansbandskampen å svensson svensson. Bra.:D
Seg åkte jag å Per hem t han, kolla på tv å sen somna jag nån gång...

Idag va jag å Per på aktuion i sumpan, sen åkte vi in å titta på en i stan. Då sprang jag på Danne, som de va sjukt länge sen jag såg.

Sen buss hem med Lotta å Vickan.. Nu sitter jag här å gosar me katten.

Inga kommentarer: