fredag 5 december 2008

Oj

Jag såg nu att i nått inlägg längre ner, såå står det: folk i ens närhet OCH lyckas. Jag skulle skriva att var glad att folk i ens närhet mår bra OCH lyckas. Förlåt.:P


Å jag kom på ett till sak. Jag va hemma hos syrran idag. Å för en gångs skull, hade jag lite lite maskara på mig. Det händer typ... Aldrig! Iaf. Wille, min underbara systerson titta på mig å sa: moste Ika, titta fåglar. Jag fatta inte ett skit. Trodde att han skulle skoja, som syrran när hon vill att han ska titta upp när hon ska fota, så jag fråga: har jag en fågel på mitt huvud?

Neeee Moste Ika, på ögonen. Haha, han tyckte att mina ögonfransar såg ut som fåglar.:P Bra eller dåligt? Haha, han såg det iallafall. Inte illa:D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra eller dåligt?! det är väl klart att det är bra? där det finns fågel finns det fisk som sjömännen brukar säga..

Frågan är bara vilken fågel han tänkte på? en sjösjuk fiskmås? en vilsen uggla? näe jag tror det va en trånande påfågel för dom har nästan lika vackra ögon som du..

Charlotte sa...

-Har jag en fågel på mitt huvud? Ha, ha,.. Du är för skön!

Erika Carlsson sa...

*Haha, tack.:D:D

*Ja men va faen.. Sluta prata om fåglar på huvet då, jag blir juh förvirrad. :P