onsdag 17 december 2008

Jag gör som "alla" andra.

Och det är att skriva: En vecka kvar till jul...

Känns? Sisådär. Asså. Det ska bli mysigt. Per va bäst och köpte Svensson Svensson firar jul. Så en del utav julen är räddad.:D Fattar inte att dom tog bort den förra året. Det måste va det dummaste beslut SVT någonsin har tagit.:P

Sen kan inte Lars glömma Torsk på Tallin detta år, eftersom julen firas hos honom. Men den skulle jag gärna slippa se.;) Jag har inte samma typ av humor som mina syskon tror jag, jag fattar inte vad de e som e skoj med den filmen.:)

Att fria jul utan Chris OCH pappa känns så jävla skit! Jag önskar att nån kunde gå in i mitt huve så dom kunde förstå hur jag känner. Men det går inte. Så jag får väl vara tyst. Det verkar vara de enklaste. Tyvärr e inte jag sån. Jag behöver prata, utan att bli avbruten. Å utan att nån kommer med goda råd, eller säger: hoppas du snart mår bättre. NEJ! Jag vill inte må bättre. Varför kan inte folk inse att man behöver må dåligt som en idiot, jävligt länge, innan de bli bättre för? Vrf får man bara vara deppad, när man egentligen inte har nått att vara deppad över?

Jag HATAR när folk säger: jo, det är många som är nere den här årstiden? Va fan har de med mig att göra? Jag skulle må exakt likadant, om de va mitt i sommaren. Min pappa är DÖD. Varför får jag inte vara ledsen för? Är det fel på mig som är de? Ska jag klaga på att det är så tråkigt väder å mörkt? Å säga att de e därför jag är nere? Skulle de vara lättare att acceptera? Åååå. Jag är sur å grini å arg. Kanske lika bra att jag ger fan i å skriva? Men de vill jag inte.;O

Jaja. Byta samtalsämne? Igår prata jag lite med mr T. De va länge sen. Eller, njae. Men jo. Jag är van att babbla med han varje dag, med så har de inte blivit.. Vrf? Tack vare mig skulle jag tro. Jag känner mig på less på allt och alla. Så jag har helt enkelt inte orkat. Bra att han förstår. Iaf så försöker han.:)

Nu ska jag skriva lite inför i morrn. Läste NIP:en tidigare. Fy fan så dåligt jag hade skrivt. Konstigt att ingen har sagt nått. Jaja. Vi kommer få tillbaka på den, så då får jag skriva bättre. Sorry!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är klart du får va ledsen. Lyssna inte på vad andra säger. Dom kan omöjligt förstå. //Lena