fredag 5 december 2008

Fortfarande inte trött.

Ne, inte det minsta faktiskt. Jag sitter här, skriver lite på uppgiften till skolan. Fortfarande.:P jag kan inte skriva, när jag inte har lust. Men men. Det börjar släppa nu, så om en halvtimme ungefär, borde jag kuna stänga ner datorn, borsta tänderna och krypa ner i sängen..

Elsa tycker att det är dags att sova nu hon. Hon har krypit ner under täcket här vid mina fötter. Kurrar å myser. Som alltid. Astrid la sig hon oxå, men tröttna på att jag aldrig gick å la mig, så hon gick upp igen. Får väl gå å ropa på henne snart, och säga att det är sovdags. Dom e så roliga, dom sover varje natt med mig nu. På ena sidan sängen. Tur att man e själv, så att dom får ha sin sida ifred.;)

Ne, jag säger god natt nu. Sen får jag se hur länge till jag blir vaken. Man ska inte sova till kl 13 på dagarna.:P

Inga kommentarer: