söndag 19 april 2009

Blä för rubriker.

Så är det söndag.. Igen! Helgen har varit fin. Danne kom förbi i fredags, vartlite vindrickande, sen så gick vi till Sandra, en tjej som han känner. Vi spelade lite kort, Danne, jag, Sandra och Sandra.. Gick inte så där skitbra, men de va skoj.. Sen gick vi hit, spelade lie Wii.. Det gick dock bättre, iaf för mig. Lite.. Ibland.;)

Igår gjordes inte så mycket. Tvättade, va hos syrran en sväng, spela kort med Erik. Jag vann! Med ett poäng, VIKTIGT!!! ;)

Idag har jag umgåtts med Sofie, vi fikade och spela kubb. Skoj.:) Sen gick jag över t syrran för att få hjälp av Vickan med en sak, å det slutade med att hon följde med hit hem.. Vi spelade tvspel och nu ligger hon och ska sova.. Det kanske blir så nu att jag får tillbaka henne som sambo? Vem vet, kanske, kan hoppas.:P

Nu är det 5dar tills jag åker upp till sthlm. 6dar innan jag får träffa min Ronnie. Yeey. Skoj ska vi ha. Sjuka oss som bara vi kan, de längtar jag till kan jag lova.:D Massa härligt att komma upp igen. Jag saknar dom i sthlm med, så jag kanske ska försöka att få dom oxå att flytta neråt i landet. Det tåls att fundera på...;)

Annars då? Njae, skolan... Ligger redan efter, men de har varit massa annat skit ett tag. Men i morgon börjar en ny vecka. Då blir det nya tag, så detta kommer nog sluta fint skulle jag tro.:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Flytta neråt är inte så aktuellt i can tell you. Men långt långt bort och dö under en sten låter dock bättre.