lördag 11 april 2009

påskmat.

De har jag gjort idag. Nästan allt själv.. Eller alltså, kanske inte så mycket å göra men.. Jag har gjort räkrullen helt själv, sen så har jag fixat äggen och räknorna. Sen med mamma brevid mig så gjorde jag jansson, som jag inte äter, men mamma å Lars gör juh de. Mamma provsmaka den, å sa att den vart perfekt och massa gräddig.:D De hoppas jag är ett bra betyg..:)

Nu snart ska köttbullarna å prinskorvarna stekas, salladen göras, äggen fixas till med majonäs å räkor, å sen kommer lars med skinkan och sillen.. Sen blire mat. GOTT.. Å nubbe..

Nu ska jag ner t tvättstugan, i morrn bär de hemåt till vadstena igen, å jag vill INTE.

1 kommentar:

Anonym sa...

duktig du:P å ja, visst vill man inte riktigt hem då man vere hemma å hälsa på:S iaf inte jag:)
kraam å glad påsk, hälsa mamma din:)