söndag 12 april 2009

Hej då Delsbo

Nu har veckan gått.:/ Jag har inte hunnit allt jag vill, men lite.. Igår och idag va jag å Lars ute å gick. Igår runt lite vid ede, och idag ner till kyrkan, så jag fick gå ner själv till pappas grav. FAN så jobbigt det var, så konstigt, att prata med ett kors, när jag tycker att min pappa lever. Men det gör han juh tyvärr inte. På ett sätt var det skönt att gå ner dit med, gråta en skvätt och känna hur otroligt mycket jag saknar honom. Alla 1000minnen som strömmar igenom huvet på bara ett par sekunder.

Jaja. Som sagt så åker vi hemåt idag. Ska byta till buss i sthlm, så 3timmar har vi på oss där. Jag ska dumpa katter + Tom nånstans och åka till kungsängen å möta Lars så jag kan få min dator som jag glömde där.. Inte att de e så speciellt viktigt att få datan just, utan mer att jag vill ha min internetbankdosa, och mina glasögon å sånt som ligger i dataväskan...


Jaja, nu måste jag fixa de sista..

Å i morrn ska jag ringa systeryster å fråga om jag får komma förbi å terra henne lite, å pussa på Wille..

1 kommentar:

Charlotte sa...

Såklart du får :)