måndag 6 april 2009

Första dagen i delsbo,

Har varit KANON! Klev upp vid 06.30. Duscha, åt frukost å fixa till mig. Åkte 08.15 bussen in till Hudik med Emma och Tom. Gick in på broman, och mindes allt de roliga som hände där. Gick upp t lärarrummet, Magnus satt där inne. Hejja på honom, fråga om Maria Larsson va där, hon hörde väl sitt namn, för dit kom hon. OJ va chockad hon såg ut att se mig, och glad. Prata lite om hur de går i skolan å så, jag berätta att jag inte hänger med i extern redovisningen, med bokslut å sånt. Så då sa hon att hon skulle hjälpa mig. Så 19.30 ikväll ska jag vara hemma hos henne, så ska vi gå igenom allt.:) FAN så underbar hon är.:)

Sen gick Emma, jag å Tom ner på stan, Emma skulle fixa dator, men ojoj. Min e juh ganska helt slut + att jag glömde den hos min bror i sthlm, så de sluta med att jag kom ut med en ny data, men inte Emma:P Hon hämtar sin på torsdag. Haha, jag har en minidata nu,. En Packars Bell, nice som fan. Bara Word som ska installeras. De finns, men jag kan bara använda de 25ggr nu, men ska ta med mig skiva å data till Daniel om nån dag här, så kanske han kan hjälpa mig:)

Sen efter den svängen på stan, så tog jag och Tom bussen till bergsjö. Träffade min underbara Egemen. Som jag har längtat.:D Båda va lika glada kan jag lova,. Även att hans underbara fru och 2barn kom, så vi fick träffa dom igen oxå. Eller jaaa, sonen har jag inte sett förr, väldans söt. en 6månaders bebis, som tyckte om att bli buren av "faster" Erika. Fast Maperi å Egemen använder de turkiska ordet för faster framför mitt namn, men eftersom jag inte kan turkiska, så låter de typ i mina öron: bla bla bla Erika. Så.:P Vi va hos Egemen i typ 3timmar, fick en underbart god Carlssons special,... :D Sen bar de av till delsbo igen. Gick på delsbo pizzeria, drack en kopp kaffe. Pizzan med potatismos får vänta tills på onsdag, 2 pizzor på en dag skulle kännas fel att äta.

Sen en snabb sväng in på järnhandeln, men Veronica stod med en försäljare, så vi får gå dit en annan dag,..:)

Nu ska jag ta en macka innan jag å Tom ska vandra ner till Maria.:)
C ya!

Inga kommentarer: