torsdag 2 april 2009

Oj,

De va länge sen jag va uppe så här sent... Dumt, men... Idag fick jag mitt nitendo wii, det gillas.:)

Annars? Jo då. När pengaproblemet löste sig, så släppte allt. De jag har burit inne, de jag har varit tvungen till att hålla inne för att slippa bryta ihop, börjar komma fram. INTE bra, men skönt på sitt sätt. Nån gång måste de komma. Jag önskar att de kunde komma när jag inte har så mycket i skolan bara, men man kan inte få allt.

Så nu kommer de lite här..
FAN va jag saknar min pappa. Jävlafansihelvetesskit vad jag önskar att jag kunde vrida tillbaka tiden ett år, bara för att få höra hans röst. Höra hans suckar när han tycker att man tjatar, få fråga honom en massa. Ge honom en kram, tänka att jag borde säga hur mycket han betyder för mig och hur oändligt mycket jag älskar honom. Att jag är så förbannat glad över att ha en pappa som honom, som alltid ställer upp, gör allt för att man ska ha det bra. Men, som man oftast gör, så säger man inget av det. Varför? Jo, för döden händer alla andra, men inte nån som står mig nära. De e så jävla dumt att tänka så, men hur skulle man annars orka med vardagen? De skulle man inte...

Så nu ett par dar, tänker jag tillåta mig vara deppig. Sen tar jag tag i skolan igen, men inte just nu. 'Jag vill släppa på detta helvete som kommer komma nu, annars blir de 1000gånger värre sen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Puss puss puss gumman! Och skit i skolan nu o bara njut i Delsbo. O låt käsnlorna o tankarna komma.. Love you, always!

Kram Lotta (Va konstigt det var att skriva "Lotta" men det e ju det jag är för er så;)