måndag 13 april 2009

hemma i vadstena

Å det är skönt det med.. Resan hem igen gick bra, katterna va duktiga,, bara en incedent med Astrid, när hon fick panikångest och börja dreggla som tusan. Men efter ett duch under vattenkran å sen hade jag buren i knät hela tiden så gick det bra. Åkte å mötte brorsan å fick min data igen. Tackar.. Sen åkte vi buss. Packat med folk va det, men de gick fint, ända tills mittimellan motala å vadstena, för då fick den soppatorks.. Jag lovar att jag ALDRIG har sett Andreas så förbannad tror ja.. Haha, men tillslut kom vi hem iaf;O

'nu va jag en snabbis till syrran, vad jag har längtat.Men har inte ro att stanna så länge, utan måste göra de sista t skola nu. Skulle ha gjort klart de hemma hos mamma, men pga att ja inte har vari där på 6månader, så va jag superdålig å gjorde inte alls de jag skulle. DUMT! men men,,,

1 kommentar:

Anonym sa...

åkte du tåg? å duscha katten på tåget?:S :P