måndag 27 april 2009

Hemma

Nu är jag hemma ifrån sthlm.:) Det va underbart, fast det inte blev nån Grönan...

Fredagen spenderades först en sväng med Amir, sen gick jag t Ronnie, träffade han å Henrik.. Spela lite wii, drack lite öl å så där. När vi va ute så sa han som serverade till Ronnie: ta hand om tjejen nu. Super snällt.:) Gullig människa.

På lördag morgon vakna jag tidigt, ringde å väckte Henrik.. Duschade, spela lite tvspel när Ronnie duscha. Vi mötte Henrik.. Handla lite grejjer till grillen, köpte lite öl och åt lite frukost. Sen så åkte vi ut till Boden och Carro. Grilla, drack lite.. Sen åkte vi in till stan.. Käka igen.:P Drack nån öl till.. Sen åkte jag ut till Majström, Tomas å Stina.. Marcus, Nicklas, Maria å Rebecca va oxå där..:) Va där ett tag, Stina fixade till mig lite.. Sen vart det utgång. Va på en gayklubb i slussen.. Nice som fan.:) Men eftersom jag e gammal som gatan, så orkade jag va kvar t typ 1, sen va jag jävligt trött å åkte hem..

Igår morse vaknade jag kl 6.. Pigg som tusan, å hade inte ens den äckliga smaken i munnen.. Duscha, gick å åt med Ronnie, sen åkte jag ut till Majström. Drack kaffe, prata lite skit å bara myste. Sen va de dags att åka ut till bussen.. Det va 3 killar som hade lite otur där ute när dom skulle kissa.. Iaf hade dom otur när dom tänkte. Dom ställde sig bakom en mur, som skulle dölja de dom har. Men bara att muren är ungefär till knähöjd, så dom visade de dom hade för ungefär.. hur många som helst:P Haha..:)

Nu sitter jag på skolan.. Ska snart börja.:)

Inga kommentarer: