fredag 17 april 2009

Så.

Nu har jag klivit upp. Sömnen i natt har inte varit den bästa. Eller rättare sagt, jag har inte sovit ett skit... Så fort jag höll på somna, så rykte de i mig.. Varför gör de så ibland? De känns som om man får en förjävla stöt, hjärtat å allt hoppar till samtidigt.. Varför? Sen kändes de som om jag skulle få en panikångestattack. Jag hatar de. Har inte haft nån sån sen i sommras, varför skulle de komma tillbaka i natt? Visst, att de blev som de blev är inget kul, men att få panikångest, ne. Så hemskt kändes de faktiskt inte. Jaja...

Nästa helg åker jag upp till sthlm. Härligt:D På lördagen där ska vi på grönalund som öppnar. Jag ska leka med Ronnie.:D Å Henrik. Å fler hoppas jag. 5kamp är det som gäller, å eftersom jag e så sjukt bra på allt, så kan jag redan nu säga att jag kommer vinna..;) Jajjemen.. Så e de...

Nå annat? Jo jag ska vara kattvakt i en vecka åt AC´s lilla monster. Ska bli skoj.:) Mina katter har träffat han förr, så de ska gå bra. Och även att vi bestämmde igår att jag ska följa med på deras bröllop, eftersom jag ska ha Linnéa på kvällen där, så hänger jag med t kyrkan. Då kan jag passa henne när AC å Mattis ska fotas å sen så får jag se hur AC ser ut. Hon kommer nog vara sjukt fin tror ja.:)

Jaja. Nu ska jag försöka fixa lite här...

Och om en halvtimme så ska syrran på intervju, jag håller alla tummarna. Fast jag tror inte att de behövs. Det kommer gå så jävla bra för henne.

2 kommentarer:

Anonym sa...

de där med att rycka till så blir det för mig med, å antagligen för dom flesta. kanske är att man just somnat i kroppen men inte hjärnan eller nå sånt där, för man känner sig ju ändå lite vaken, men läskigt är det. .

Charlotte sa...

Tack sis!