torsdag 23 april 2009

Tordag..

Jag mår inte bra. Så jag är hemma dag. SKit skit. Men inget att göra åt.

I natt drömde jag nog världens sjukaste dröm. Jag är juh kontaktperson, å jag drömde att jag va på SOC för att prata om barnet jag har. Då säger hon där; du, vi vill veta vilka som jobbar hos oss, och vi hittade ett papper om att din pappa inte är den du tror. Jag tyckte att joho. Min pappa heter Allan Carlsson och är världens bästaste. Men tydligen inte. Jag va adopterad av han bara, min riktiga pappa levade å jag fick massa information av honom..

Nyfiken som man va så var jag tvungen att söka upp denna person, å det visade sig att han va en missbrukare av alla dess slag. FY fan säger jag bara. När jag vakna så kändes de jätte skumt. Inte alls nå roligt. Jag har inte fått av mig den kännslan än. Blä..

Jajaj.. Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen blir de plugg å så. har typ 3 meningar å skriva till på NIPen, ´men de tar juh inte många minuter, måste bara formulera mig på ett bra sätt..

Annars då? Jo, mår jag bättre i morgon, så blir de sthlm´s resa. Tjoho, fint väder ska de bli med.:) Jag längtar efter Ronnie.:D Yeyye..

1 kommentar:

Anonym sa...

hmm hemsk dröm, men du vet du hur de känns att ha min pappa:) :S