söndag 5 oktober 2008

..

Det känns som om man har kommit ur det här med bloggen, lr asså. När man ska skriva, så skriver man ner allt man har i huvet, å det finns inte det minsta struktur i det hela. Ska bli bättre på den biten, iaf försöka.

Idag kom syrran, Andreas och Wille på fika. Drack lite kaffe, å så. Sen badade syrran och Wille medans jag målade köksväggen en sista gång. Det blir faktiskt fint.:D Ska bli kul å se hur det blir när fondtapeten kommer upp. Just nu har jag 2gråa väggar och en gul med blommor på.;) inte så fint. Haha, men får hjälp i veckan att sätta upp den iaf.:)

Vad jag blir ledsen för din skull.:/ Jag tycker inte om när jag folk jag bryr mig om mår dåligt.:/ Men det kommer att lösa sig. Eller ne, kanske inte. Men du kommer att må bättre snart, det tror jag iaf. Tack för att du ringde å sa att du kommer vara osocial ett tag fram över iaf, det är väldigt snällt. Annars skulle jag nog ha funderat...

Jaha, jag skickade ett mail till Mikael för några dagar sen, men han har inte svarat än.:/ Jaja, jag får nog inse att det gick åt fanderns. men men.Bättre lycka nästa gång.;P Ne, fy. jag saknar honom. Massor.

Nu ska jag gå. Tjiipp

Inga kommentarer: