onsdag 29 oktober 2008

Go morgon.:)

Idag känns det som om jag skulle kunna sova 15timmar till, faan va trött jag är.:/ Men men. Ska snart dricka kaffe, så kanske bli lite piggare då. Tvättid om en timme oxå, skönt, så blir man av med det.

Idag är det tvätta, plugg, diska, plugg, städa å plugg som gäller. Tjoho.:D Sen middag i motala. Trevligt.:) jag skulle få nått speciellt gott, eftersom jag e lite ledsen idag. Tack.:)

Usch, jag vill verkligen inte att min Mysan ska avlivas idag.:( Min bebis juh... Men men. Inget att deppa ihop för. Igår köptes det en sjukt fin kjol.:D I like.:P Å så har jag bestämmt mig för att ha "högklackat" ( typ 3cm, men högt för mig) på kryssningen, så nu måste jag lära mig att gå i dom. Så just nu springer jag runt i morgonrock å högklackat, as hett.;)
Haha, ne men men..

Jaja, nu ropar min kropp efter kaffe, så måste fixa det.

har varit utan cigg utan 9dar. Denna gång ska jag klara det.:)
Hejhopp

1 kommentar:

Charlotte sa...

Yes, det GÖR du!!!!
Kram