onsdag 8 oktober 2008


Detta är mitt sovrummsfönster. Tycker att det är rätt fint.:P
Jaja, snart är det dags att se på 2 föreläsningar till, men vill skriva lite först. Vet inte riktigt vart jag ska börja bara. Hmm... Jaja. jag och systeryster skulle hjälpas åt igår, å bära ner mina lådor till källaren. Men killen som bodde där innan mig, hade gett mig ett trasigt kort, så jag kom inte in. Elakt tycker jag. Så vi ringde bovärden. Hon sa: va, fick hon bara ett? Han hade juh 3. Och han sa att han skulle lämna dom andra 2, den 1a. Idiot! Jag är så arg på honom just nu. Men men...
Jag hatar att när folk är ledsna å så säger dom så här: Men här sitter jag och pratar om mina problem som är som en droppe i havet om man jämför med vad du har varit med om. Hallå. Åhhhh. Sluta jämför. Va ledsna. Herregud. Om man jämför det som har hänt mig, med ett barn i typ Afrika, så är väl mina problem inte stora dom heller. Men jag är ledsen iaf. Man ska vara ledsen. Det är bra. Sen tycker jag inte om när folk säger att jag är stark. För det är jag inte. Inte det minsta. Eftersom jag förtränger mina kännslor. Det är mycket starkare att faktiskt visa vad man känner och våga vara ledsen. Är man inte ledsen, kommer man aldrig må bättre. Det kommer komma en dag när allt brakar iaf...
I morgon fyller lillasyster 18år.:D Fasen va skoj.:D Men jag förstår henne, att hon inte har nån lust att fylla år, just då. Men det kommer att bli bra.:D Tjoho.
Ne, nu ska jag glo på föreläsning.
Tjipp.

2 kommentarer:

Lena Andersson sa...

Jag håller helt med dig om att man inte ska jämföra sig med andra. Alla mår dåligt över något ibland och då ska man få vara ledsen.
Det är så jobbigt när folk säger att "mina problem är ju ingenting i jämförelse med dina". Ibland kan det vara skönt att få lyssna på andras problem för att få slippa tänka på sina egna.
/Lena

Erika Carlsson sa...

Ja. Det är jätte skönt att få lyssna på andra faktiskt,. Att andra kan ha problem dom oxå.:)