torsdag 2 oktober 2008

http://www.youtube.com/watch?v=QXUFKlzhpzU
Denna låt, är så fruktansvärt fin. Jag älskar den.:)

Idag har jag inte gjort mycket. Jag har kommit in i nån konstigt dygnsrytm. Vaknar halv 5, liggar å vrider på mig tills klockan är 7, kliver upp. Fixar o donar hemma. Fyller i alla papper som ska fyllas i när man flyttar. Adressändring, skatteverket, hemförsäkring, hemtelefon m.m. Fast man tycker att de inte kostar nått, så blir det ganska mycket pengar tillslut iaf. Men men, nu är allt betalt som ska var det, och det är ju bara 23dar tills pengarna kommer nästa gång.;)
Haha, ne men eftersom jag bestämde mig för att måla om i köket på engång, så får jag helt enkelt skylla mig själv. Även att jag beställde glasögonen. Jag kunde ha väntat, menmen.

Jaja, sitter hemma å donar, går till Andreas, lånar internet, sen hem igen. Fastnar framför tv:n å kommer inte i säng förrän 23. Somnar kl tolv. Jag fattar inte. Jag vill sova mera. Det sjuka är väl att jag inte är det minsta trött heller. haha. Jag har fått pappas tider. Fast idag somnade jag en timme framför tv:n faktiskt. Vakna av att Tobias hade tråkigt på kursen han e på, å smsa mig för att jag skulle roa honom. Tror dock inte att jag lyckades, eftersom mina svar vart typ: aaaa och mmm. Haha, det bestämdes iaf att vi ska titta på film i helgen. Tjoho.:) Jag har sagt det förut och det är värt att nämnas igen. Vilken underbar och snäll person han är asså. Glad att få ha honom som vän.:)
Nu ska jag vänta på tills Anderas kommer hem, prata lite med honom. Gå hem till katterna, äta å hämta sov sakerna, sen hit igen. Ska passa Wille i morgon kl 07.20, så lika bra att sova här då.:)

Tjipp

Inga kommentarer: