fredag 24 oktober 2008

Lite stressad

Men måste skriva lite iaf. Snart bär det av upp till delsbo då. Trevligt.:)

Jag lyckades med maten igår, eller. Den vart inte oätlig iaf.:P Tobias sa att det va gott, men ja. Det gick att äta.:) Vilken tur. Haha. Sen såg vi på en film, bra? Njo rå. Jag vet inte om jag tycker om sånna filmer asså, men.. En konstig komedi va det. Men men. Jag tycker om drama, eller romantiska komedier, eller krigsfilmer. Men men. Det får bli nästa gång...

Astrid fick nå cpfel, bet å rev Tobias massa. Haha. Stackars han.:P Sen såg jag även vem det är som är tjuven av mina ringar när dom försvinner. Faktiskt inte jag som tappar bort dom, Astrid tar dom en och en å springer å gömmer dom. Haha. Mongo katt.:P Även att hon tar mitt klämhjärta å springer iväg med, ni vet ett sånt där man klämmer på, om man vill ha nått att pilla med. Ja, hon är speciell, precis som sin mamma säger Tobias, hmmm..:P Mamma? Jo jag är nog typ det åt dom, dom följer mig överallt. Mina sötisar.:D

Ne, nu har jag inte tid med att sitta vid datan. Eftersom Erika är så duktig på att planera, så har jag inte packat väskan än.;P

Tjipp

Inga kommentarer: