lördag 18 oktober 2008

Idag vaknade jag kl 7. Jag som skulle sova läääänge hade jag bestämmt, men icke. Låg å gosa med katterna ett tag, lästa lite, höll på att somna om runt 9, men då började min kära mobil att låta. Sms av Crille. Det va länge sen.:) Trevligt att han mår bra.:)

Flyttade mig ifrån sängen, ner i badet, men som alltid när jag ska bada, är jag less efter 10minuter.:P Även att katterna satt å stirra på mig, eftersom dom inte hade fått nån tonfisk, så jag får helt enkelt bada längre en annan dag.:P

Idag har jag inte lust att göra nånting. Skulle vilja gå å lägga mig å läsa hela dagen. men men. Jag ska snart ta å fixa till mig lite, så kanske det blir något gjort.

I morrn ska Vickelivickan ha sin konsert.:D Jag ser framemot det.:) Ska bli så kul. Hon är så modig.:D Jag älskar den ungen.:DSen på kvällen ska jag laga mat med Tobias, vilken jävla dum idé han kom på, för nu måste jag visa att jag absolut inte kan laga mat. Haha, det e jag totalt kass på.;) Men, det va juh meningen att jag skulle laga mat åt honom, så ja e glad över att han ändrade sig till att vi skulle laga mat tillsammans, då blir bara min del skit.;) Haha. Ja fattar inte, jag kan baka, det e jag duktig på. Hur kan man då vara kass på att laga mat? Är inte principen lika? Jaja. Sak samma... Får se om han kommer att fortsätta prata med mig efter morgondagen.;P Chansen e inte så stor. Haha..

Ne, nu läre jag klä på mig. Borsta tänderna å kanske äta frukost oxå.;) Jag är inte snabb på morgonen.:P

Inga kommentarer: