torsdag 23 oktober 2008

God morgon.:)

I natt sov jag hela natten, första gången på väldans länge. Så skönt måste jag erkänna att det var. Vaknade kl 8 å var jätte pigg, fick för mig att klockan va sjukt massa mer, med det var den inte.:) Så jag slipper stressa nu.:)

Jaja, idag ska jag vara nervös inför den här jävla middagen.:P Inte för att träffa Tobias men att jag ska misslyckas totalt. Å inte blir det bättre utav att han säger: jag lovar att jag ska vara ärlig. Men ne! Det kan han juh inte vara, han får fasen ta å linda in det lite fint. Haha, kul om han säger: fan va äckligt det var.. Då får han hellre ljuga å säga: Asså, hmm.. Det gick å äta, men jag är inte så hungrig.. haha.:P
Jaja, han skulle ta med sig en film, är det nå fel på dom jag har eller? Tsss... Okej att jag har typ 8filmer, men iaf:P Dom jag har är bra.:D:P

Nu längtar jag, till helgen. Ska bli kul att träffa mamma å Emma. Å Daniel, å Egemen. Fast mest längtar jag tills på söndag.:) Per, du får laga nått gott.:D Fast det gör du juh alltid, så jag behöver inte be om det.:D

Jag måste få skriva lite om mina katter. Elsa är troligtvis en han har vi kommit fram till. Haha. SKIT! Men men, han får heta Elsa iaf, å inte Eliert som Tobias har döpt om han till. Eliert är ett fult namn, å han lyssnar på Elsa, tror inte att han har en anning om att det är en tjejnamn.
Astrid har blivit elak. Så fort man går förbi, så bitts hon. Haha, eller rivs. Jag undrar varför... Men hon är förbannat söt iaf.:D

Nu ska jag klä på mig det sista, borsta tänderna å kila över t systeryster.:D Tjipp...

Inga kommentarer: