lördag 4 oktober 2008

Erika gör det igen.

Det är konstigt, att jag alltid lyckas med allt. Idag skulle jag flytta min säng, å tänkte: det klarar jag själv. Det gjorde jag inte... Booom sa det, så va sängen i 6delar ist för 4a.:D Superduktiga jag. Haha, men jag fick ihop den igen iaf, så.:D

Igår vart det middag med Andreas och Wille. Super god mat hade Andreas gjort. Tack:) Sen vart det film med Tobias. Även där lyckades jag super bra. Han är juh min vän, å han betyder massa för mig, men ALDRIG att jag skulle säga det till honom, det går bara inte. Det finns så mycket jag vill tacka denna person för, men jag kan inte. Igår sa han iaf: du betyder massa för mig, å där kan man tycka att jag kanske skulle kunna ha sagt det samma, men nej då, jag sa: jaha.. Haha, jag e så bra.;)
Men men,det kommer väl en dag, jag faktiskt kan säga att han har hjälpt mig så mycket det sista året å så. Men men..

Ikväll blire film med Martinsson. Jag får inte välja film.:( Kanske för att jag alltid väljer askassa filmer, men iaf.:P Jag vill bestämma. Haha.:D

Inga kommentarer: