måndag 27 oktober 2008

Nu så










Hittade kamerasladden. Så nu kommer det lite bilder från helgen.






Detta är Mysan, min älsklingskatt hemma hos mamma.:D Hon e så fin, å inte syns det att min snutta är 14år snart.:)




Å Emma å William. Visst är ungen söt? Lik både mor å far är han. Så fort han är lite äldre, ska tant Erika lära han en massa bus.;)




Detta fick jag som förrätt hos brorsan. Hummerskagentoast med löjrom. Ni fattar inte hur gott detta va. Mums! Supergott, detta äter jag gärna igen Per.:P


Och sen detta till varmrätt. Hmm, ska se om jag kommer ihåg allt. Örtmarinerad oxflilé med aolie(vet inte hur det stavas) charlottenlökmarmelad, stekta trattkantareller, paprika och pommes. Fatta vad gott. Mmmmm.. Nam nam nam. Jag har tur som har en bror som e så sjukt bra på att laga mat. Det värsta är att man äter så mycket, så man spricker typ.:P Men det är det värt. Det vattnas i munnen på mig när jag tänker på hur gott det va. Mmmm...:D

Inga kommentarer: