måndag 20 oktober 2008

Idag känner jag mig... Uttråkad. Blä.

Gårdagen va bra, min underbara systerdotter och Tuva var otroligt duktiga när dom hade sin konsert. Idag har jag gått å sjungit: alla kan juh räkna till tre, alla kan juh säga A B C heeeeeela dan. Den satte sig på engång kan jag lova. :D

Sen skulle jag hem å laga middag juh, som jag har bävat så för. Jag slapp. Haha, oj va inte glad jag vart då ist.:P Jag måste nog bli bättre på att dölja när jag bli sur. För att från först ringa å säga: jag måste vara dum å skjuta upp våran middag nån dag, så fick jag sms där det stod: eller.. Middagen kan vi ta en annan dag, men vill du se på film. Å ja, det ville jag. Såg på "dumpad". Rätt bra. Eller asså, den va varken bra eller dålig, men värd att se tycker jag nog att den är. Sen åkte han hem, jag gick å la mig å läste. Har snart läst ut bok nummer 2.:) Finns det nått bättre än en bra bok? jag tror inte det. Det jobbiga är väl att dom faktiskt tar slut.:P Haha..

Ne, nu ska jag snart ringa å höra om Victoria ville äta med mig, annars ska jag laga mat nu. Ujujuj vad hungrig jag är.

Ställde mig på vågen idag, hade gått ner mer än vad jag trodde. Tycker inte att det syns nån större skillnad faktiskt, byxorna är väl lite stora å så, men men.:) Det är det värsta med att gå ned i vikt, kläderna blir för stora. Haha.:P

Inga kommentarer: