måndag 13 oktober 2008

Jag HATAR h&m just nu!

Jag blir galen, för ca 4veckor sen beställde jag massa fint från H&M, bara för att jag tyckte att det va smidigt. Å jag har väntat å väntat. I fredags så försvann min beställning. Så jag ringde till deras kundtjänst å hon svarade mig: vi har tagit bort den, eftersom du inte har svarat på ett brev dom skickat mig. KANSKE FÖR ATT JAG INTE HAR FÅTT DET era jävla puckon. Jaja, jag skulle beställa om idag, å allt det jag ville ha, var slut! Tack för det!

2 kommentarer:

Lena Andersson sa...

Jag förstår att du är arg på dom. Det skulle jag också vara. Ännu värre att kläderna du skulle beställa är slut. Man kan ju tycka att det är upp till dom att lösa det, men dom bryr sig säkert inte.

Erika Carlsson sa...

Ne, dom gör juh inte det. Å det gör mig ännu mer förbannad...