måndag 19 januari 2009

Arg.

Eller kanske mer ledsen.. Eller upprörd lr vad som. Jag kan ta mycket. Folk kan göra nästan va fan dom vill mot mig, å jag tar de. Bara för sån är jag. Jag har nog en stämpel i pannan: bete dig hur du vill mot mig, nå annat är jag inte värld.... Men en sak HATAR jag. Å de är när man bestämmer en sak, å sen stuntar i det. Jag blir. Gahhh. Å den sista personen jag trodde skulle göra en sån sak, men... Va fel man kan ha. Fan. Jaja...

Sverige vann idag iaf. Det trodde jag INTE att dom skulle göra. Spanien är juh sjukt bra.. Bra Sverige.:D

Min underbara systerdotter ringde å fråga om hon fick sova hos mig i natt oxå. Och självklart får hon det. Jag älskar att ha henne här, å det är trevligt att ha nån att äta frukost med.:)

Nu ska jag sluta lipa, å hoppa ner i sängen ist. Natti natt.

Inga kommentarer: